האם שמירה על כושר התמדה בספורט ותזונה תעזור להמשיך להנות ממאכלים שאני אוהב ונחשבים "אסורים" או מעכבי דיאטה?

במבט ראשון השאלה שמופיעה בכותרת היא שאלה קצת משונה, הרי אחד המניעים העיקריים לביצוע פעילות גופנית זו הידיעה שאנחנו שורפים המון קלוריות ונהנים מ"אשראי" שמאפשר לנו לאכול את כל מה שמתחשק.
למרות שהרציונל הבסיסי הוא שהגוף שלנו הוא מכונה הרבה יותר מורכבת וכשמוסיפים לזה את העובדה שכל אחד ואחד מאתנו בנוי אחרת, מי שייקח את כלל האצבע הזה כפשוטו, לא יגיע רחוק, לא בדיאטה ולא בפעילות הספורטיבית.

המפתח לכל זה: התאמה אישית לכל מתאמן

תזונה נכונה ופעילות גופנית הן שני צדדים של משוואה אחת, אבל במשוואה הזו המטרה אינה שצד אחד יקזז את השני להפך, הרעיון הוא לייצר סינרגיה.

תזונה לא מתאימה תקשה עליכם לעמוד ביעדי הפעילות הגופנית, היא עלולה לגרום לעייפות, להזיק בפן המנטלי וכמובן במידה שמטרת הפעילות הספורטיבית היא לבנות מסת שריר, דרושה תזונה שעשירה בסיבים וחלבונים שיספקו את אבני היסוד של הבניין שמאפשרות את זה.

עכשיו נחזור לשאלה בכותרת: האם שמירה על כושר התמדה בספורט ותזונה תעזור להמשיך להנות ממאכלים שאני אוהב ונחשבים "אסורים" או מעכבי דיאטה?

ובכן המפתח טמון בהתאמה אישית לכל מתאמן ואת זה בדיוק אני מספק – ב-DoronFit.
כשמגיע אלי מתאמן אני בודק איתו מה המטרה שלו בתהליך הירידה במשקל, האם המטרה היא רק הפחתה במשקל וירידה באחוזי שומן? האם עלייה במסת שריר? או חיטוב הגוף.
אחרי שהמטרות הוגדרו נבנה לו תוכנית תזונה אישית המשלבת אימונים בהתאמה ואני יכול להבטיח שלא תצטרכו לוותר על מה שטעים לכם.

לעוד שאלות לחצו על שואלים את דורון 

צור קשר

שיחת ייעוץ ללא התחייבות

Call Now Button