תכנית תזונה – גברים

אצלנו בDoronFit תיהנו מתכנית תזונה מותאמת אישית לכל אדם ולכל גיל.
התכנית שלי בנויה על שיטה אשר פיתחתי במשך שנים ואחד היתרונות הגדולים ביותר שלה, הוא שניתן להתאים אותה לכל סדר יום ולכל אדם.

את התכנית מתחילים כבר בפגישה הראשונה איתי, ועושים זאת כך:

  • לקיחת מדדים פיזיולוגיים, כגון: משקל, אחוזי שומן, מסת שריר ועוד.
  • הצבת יעד משותף אליו רוצים להגיע.
  • מעבר על סדר היום, מאכלים אהובים יותר ואהובים פחות, ובהתאם לכך בניית תפריט תזונה מותאם לכל יום.

חלק מרכזי בתכנית הוא אימוני כוח ומשקולות אשר נדרשים לבצע.
האימונים מותאמים לכל הרמות ונשלחים באופן פרטני, כך שאין סיבה לחשוש מנושא זה משום שישנם אימונים לכלל הרמות, בין אם מדובר באדם אשר לא ביצע ספורט מימיו ובן אם באדם אשר נמצא בכושר טוב מאוד.

התכנית מותאמת לכל אדם אשר רוצה לבצע שינוי באורח חייו ובפרט לאדם אשר נמצא באורח חיים בריא ותקין ובכל זאת לא מצליח להשיג את יעדיו ומטרותיו.
בתכנית תזכו לליווי אישי וצמוד, הכולל: שקילה, לקיחת מדדים פיזיולוגיים ושינוי תפריט (במידת הצורך) אחת לחודש וכן ליווי יום יומי בכל אשר יידרש.

כמו כן, התכנית מותאמת למבנה הגוף של כל אדם ואדם.
ישנם שלושה מבני גוף שונים: אקטמורף, אנדומורף ומזומורף.
בכדי לבצע שינוי מהותי ולראות תוצאות, קיימת התייחסות לכל מבנה גוף עם דגש על כמות הפחמימות, החלבונים והשומן אותם יש לצרוך.

בנוסף לכך, בתכנית נלמד איך לשלב בין אכילת מאכלים אהובים (חלקם בריאים יותר וחלקם פחות) וגם לרדת במשקל ולעשות זאת בצורה נכונה.

כל זאת ועוד נעשה בהדרגה ובצורה מתונה. התכנית בנויה בשלבים כאשר התפריט משתנה עם הזמן, אימוני הכוח עולים בדרגת הקושי ויחד עם זאת התכנית עצמה הופכת להיות שגרת חיים וחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו.

לתכנית הצלחות רבות, ניתן לראות תוצאות מוכחות של אנשים במדיה החברתית.

צור קשר

שיחת ייעוץ ללא התחייבות

Call Now Button