השוואה – כמה קלוריות שורפים

פעילות גופנית תמיד מבורכת.
היא ידועה ככזו שתורמת למלחמה בזיהומים, משפרת מדדי סוכר, מסייעת לחידוש תאים במוח, גורמת להרגשה נפלאה וכמובן, שורפת קלוריות מה שכולנו רוצים

בכל מה שנוגע לקלוריות, כל פעילות שורפת כמות אחרת.
זה תלוי במשך הפעילות, בעצימות הפעילות, במשקל הגוף ובפרמטרים אחרים.
כמובן ששריפת קלוריות היא עניין אינדיבדואלי אבל הנה בכל זאת השוואה בין 3 סוגים של פעילות גופנית, כמה קלוריות נשרפות בכל אחת מהן בשעה – ריצה, הרמת משקולות, ומה שלא נכלל בקטגוריה הקלאסית של פעילות גופנית אבל זו פעילות גופנית לכל דבר שאמורה להיות עם לא מעט תנועה – סקס.

ריצה

ריצה שורפת 50% יותר קלוריות מהליכה, מה שכבר הופך אותה לפעילות טובה יותר.
החישוב של שריפת קלוריות בריצה הוא למעשה לפי דקה בה שורפים 0.16 קלוריות כפול משקל הגוף מה שאומר שבשעה, אדם ממוצע ששוקל 80 ק"ג ישרוף כ-770 קלוריות.

הרמת משקולות

הרמת משקולות אומנם אינה פעילות אירובית אלא כזו שמתמקדת בשרירים, ובאימון ממוצע של שעת הרמת משקולות, אדם רגיל במשקל של 80 ק"ג ישרוף כ-150 קלוריות. אומנם זה הרבה פחות ממה ששעה ריצה נותנת אך היתרון של הרמת משקולות הוא בשריפת הקלוריות העתידית, לאחר האימון, שמשוערת בכ-40 קלוריות ליום לק"ג של שריר.

סקס

פעילות מינית היא קודם כל מהנה אבל לא רק.
היא גם מעצימה את תפקוד המוח וגם משככת כאבים, נלחמת בזיהומים וגורמת לתחושה טובה, ואם שאלתם את עצמכם אם היא יכולה להחליף את הריצה היומית שלכם, התשובה היא.. לא בדיוק.
כמו שאנחנו יודעים הירידה במשקל שונה בין גברים ונשים שונה כך גם בסקס, גברים שורפים במהלך סקס של שעה כ-200 קלוריות ונשים כ-150.

לא משנה איזו פעילות גופנית או תכנית אימון תבחרו, בין אם מאלו שהוזכרו כאן ובין אם אחרות, העיקר שתהיו פעילים גופנית.
יש יותר ויותר מחקרים על התועלות של פעילות גופנית, וככל שהיא תהיה בעצימות גבוהה יותר היא תהיה יעילה יותר.
כמובן שלפני שמתחילים באימונים אינטנסיביים מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה כדי לוודא שאין שום מניעה ועם יועץ דיאטה ויועץ כושר שיבנה לכם תוכנית אימון לירידה מהירה במשקל.

צור קשר

שיחת ייעוץ ללא התחייבות

Call Now Button